Informatie & trainingen


Actief Klantbeheer
Via Actiefbeheerscan.nl kunt u razendsnel aan de slag met het invullen van klantbeheer en nazorg aan uw bestaande klanten. U krijgt dan de beschikking over een applicatie waarin:

  • Vragenlijsten (in eigen huisstijl) gemaakt en verzonden kunnen worden naar uw relaties;

  • Reminders verstuurd kunnen worden en nabel termijnen bijgehouden kunnen worden;

  • U triggers voor opvolging van antwoorden kunt bepalen;

  • U gemakkelijk de verstuurde antwoorden kunt exporteren (in excel of pdf);

  • U ook de beschikking krijgt over 10 voorgedefinieerde scans waar u gelijk mee kunt beginnen.

Meer informatie

Met welk doel?

Door het gebruik van de online formulieren kunt u periodiek en snel data vergaren en daarmee;


  • Controleren of klantdata die u heeft nog correct is (inventarisatie: “hoe gaat het met u?”; Informatieverzoek: “Wat is er bij u veranderd aan inkomen, hypotheek, gezinssamenstelling en geaccepteerde risico’s sinds ons laatste contact?”;

  • Ontbrekende klant-/productdata voor uw CRM vergaren;

  • Wezenlijke wijzigingen (incl plannen/wensen) bij de klant in beeld krijgen (zodat u advies kunt initiëren op lopende complexe producten);

  • Toetsen of de klant zich nog klant voelt bij uw kantoor;

  • Verantwoordelijkheid delen met uw klant. Er ligt een gezamenlijk belang!


Snel en gemakkelijk starten

In de Actiefbeheerscan applicatie vindt u meer dan 20 standaard templates van webformulieren op alle nazorg thema’s; Jaarlijkse wijzigingen, orv, topafslag, aflosvrij, oversluiten, overwaarde, schadeverzekeringen etc.

  • U kunt in de templates gemakkelijk aanpassingen doen, zoals vragen verwijderen of toevoegen.

  • Zodra u een klant (of een batch klanten) uitnodigt voor een online formulier, ontvangt uw klant een link naar het specifieke webformulier waarin de vragen over het betreffende thema staan.

  • U heeft eenvoudig overzicht van de responses.

  • Als er sprake is van klant-interesse dan ontvangt u een mailbericht (trigger).


Tarieven (ex btw)

Het gebruik van de Actiefbeheerscan applicatie kost u slechts € 39,50 per maand (en € 99,- eenmalige inrichtingskosten). Hiervoor kunt u 1.000 scans per maand versturen. Voor iedere 1.000 scans extra per maand betaalt u slechts € 10,- extra per maand.


Wat levert het op?

  • Data controle en -verrijking;

  • Het geeft u de mogelijkheid voor het invoeren van een abonnement;

  • Up sell en cross sell mogelijkheden;

  • Betere klantbeleving waardoor meer verwijzingen.

Trainingen

Onderstaand vindt u enkele trainingen op het gebied van actief klantbeheer en nazorg waarin uitleg gegeven zal worden over de webformulieren van Actiefbeheerscan.


U kunt zich gratis inschrijven voor een workshop of training

Tijdens deze online sessies is er ruimte om vragen te stellen. Als u vragen heeft specifiek geënt op uw kantoor dan kunt u die ook altijd na afloop nog stellen of deze via onderstaande button aan ons doorgeven. Aan de eerste sessies van 2021 zijn geen kosten verbonden (regulier is het tarief € 149,- p.p.).

Actief klantbeheer; een praktische invulling


Peter Wormskamp


9:30 tot 11.00


Direct aanmelden

VOL

Nazorg en actief klantbeheer




René Kuiper


9:30 tot 11:00


Direct aanmelden

VOL

Workshop actief klantbeheer



Ron Botman


9:30 tot 11:00


Direct aanmelden

VOL

GRATIS DEMO

Op dit moment zijn er geen trainingen daarom kunt u een gratis demo krijgen van een van onze collega's. Stuur een mail naar
service@dutchmedialab.nl met het verzoek voor een gratis demo. Wij helpen u graag.

Zijn de trainingen vol of kunt u niet op deze dagen. Stuur dan s.v.p. een mail naar
service@dutchmedialab.nl dan nodigen wij u uit voor een andere dag.